Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over bestellen, betalen, verzending, retourneren en garantie. Zo hoeft u niet te wachten op een reactie en kunt u snel verder met uw aankoop.
Heeft u een specifieke vraag die hier niet wordt beantwoord? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!
Wij zijn een online webshop en hebben geen fysieke showroom, winkel of toonzaal. Dit betekent dat u eenvoudig en comfortabel onze producten kunt ontdekken en bestellen vanuit uw eigen huis.
Wij begrijpen dat online winkelen soms lastig kan zijn omdat u de producten niet vooraf kunt zien of voelen. Daarom bieden wij een flexibel retourbeleid:
Heeft u vragen over onze producten, het bestelproces of hulp nodig bij het maken van een keuze? Onze klantenservice staat altijd voor u klaar! Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Dankzij onze eigen voorraad kunt u snel genieten van uw aankoop. Heeft u vragen over de beschikbaarheid van een product? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!
Ja, absoluut! Bedankt voor je interesse in onze producten. Als je meer dan 5 items wilt bestellen, geven we je graag een gedetailleerde, persoonlijke offerte. Om je snel en nauwkeurig te kunnen helpen, volg je de onderstaande instructies.
Voor klanten met een account
Log in op je account
• Bezoek onze website en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
• Bekijk je bestelgeschiedenis indien nodig.
Open de helpdesk-chat
• Zoek het helpdesk-chaticoon in je account of rechtsonder op de site — dit is de snelste manier om contact met ons op te nemen.
Vraag een offerte aan
• Start een chatgesprek en kies de optie “Ik wil een offerte voor meer dan 5 producten”.
• Geef een gedetailleerde lijst van de producten waarin je geïnteresseerd bent (inclusief artikelnummer(s) en hoeveelheden).
• Voeg je factuurgegevens toe: volledige naam, bedrijfsnaam (indien van toepassing), btw-nummer (indien van toepassing) en je volledige factuuradres.
• Als je bezorgadres anders is dan je factuuradres, voeg dat dan ook toe.
Nog geen account?
• Maak je geen zorgen, het is snel en gemakkelijk om er een aan te maken.
• Klik rechtsboven op onze website op "account" en selecteer "registreer".
• Kies of je een particulier of een bedrijf bent en vul je gegevens, e-mail en wachtwoord in.
• Klik op "registreer". Klaar!
Zodra we je gegevens ontvangen, stellen we direct je persoonlijke offerte op en geven we je alle benodigde details om je bestelling te voltooien. Als je vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen via de helpdesk-chat of onze klantenservice — we helpen je graag!
Ja, zowel consumenten als bedrijven kunnen bij ons bestellingen plaatsen.
Op dit moment bieden wij nog geen mogelijkheid voor zakelijke klanten om op rekening te kopen. Bedrijven die interesse hebben in het bestellen van vijf of meer producten, kunnen eenvoudig een offerte aanvragen via onze HelpdeskChat.
We werken momenteel aan een B2B-partnerprogramma, waarmee zakelijke klanten profiteren van exclusieve voordelen, zoals speciale kortingen en gepersonaliseerde ondersteuning. Houd onze website in de gaten voor updates!
Heeft u vragen of wilt u een offerte aanvragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!
Ja, in de meeste gevallen is het mogelijk om een product te ruilen. Dit verloopt als volgt:
Heeft u vragen over het ruilen van een product? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!
Ja, u kunt eenvoudig een kopie van uw factuur downloaden via uw account.
Heeft u nog geen account? Geen probleem! U kunt eenvoudig een account aanmaken met het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst. Dit geeft u direct toegang tot uw bestellingen en facturen.
Heeft u vragen of lukt het niet om uw factuur te vinden? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!
Wij begrijpen hoe belangrijk het is om op de hoogte te blijven van de status van je zending. Volg de onderstaande stappen om je vraag zo efficiënt mogelijk opgelost te krijgen.
1. Volg je zending
2. Neem direct contact op met de koeriersdienst
Zij zijn het beste in staat om je de meest recente informatie over je zending te geven.
3. Verzamel de benodigde informatie
4. Heb je verdere hulp nodig? Wij staan voor je klaar!
Als je de koeriersdienst niet kunt bereiken of als je probleem niet is opgelost, kun je contact met ons opnemen voor verdere assistentie:
Log in op uw account
Open de Helpdesk Chat
Meld verloren zending
Wij streven ernaar om eventuele problemen met verloren leveringen naar tevredenheid op te lossen. Houd er rekening mee dat de oplossingstijden kunnen variëren, afhankelijk van het tijdsbestek van de koerier voor het verwerken van claims. Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen via de Helpdesk Chat of de klantenservice – wij zijn er om u te helpen!
Het regelen van een installatie kan best ingewikkeld zijn, zeker wanneer u bezig bent met het (ver)bouwen van uw keuken of badkamer. Hoewel wij zelf geen installatiediensten aanbieden, staan wij klaar om u op alle andere manieren te ondersteunen en het proces zo eenvoudig mogelijk te maken.
Zo voorkomt u:
Extra kosten bij verplaatsing van afspraken
Installateurs die arriveren voordat alle onderdelen binnen zijn
Vertragingen door ontbrekende of beschadigde artikelen
Deze documenten zijn ideaal voor zowel u als uw installateur om het installatieproces goed te plannen.
Bovendien zit er in elke verpakking een installatie- en onderhoudshandleiding, zodat u alles bij de hand heeft zodra het product arriveert.
Tip: U kunt deze documenten of afbeeldingen vooraf met uw installateur delen, zodat de installatie vlotter verloopt!