Klantenservice
terug naar hoofdmenu

Garantie

Wij staan voor kwaliteit en uitstekende service. Op deze pagina vindt u alle informatie over onze garantievoorwaarden, hoe u aanspraak kunt maken op garantie en welke service wij bieden na uw aankoop. We leggen uit wat u kunt doen bij een defect of probleem met uw product en hoe wij u zo goed mogelijk ondersteunen.

Heeft u vragen over onze service of garantie? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!

Wat is de garantie op jullie producten?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en bieden daarom heldere garantievoorwaarden.

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de verwachtingen die u er als consument redelijkerwijs van mag hebben.

Sommige producten vallen daarnaast onder een fabrieksgarantie, die een extra garantie biedt naast de wettelijke garantie. De fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan uw wettelijke rechten.

Fabrieksgarantie

Naast de wettelijke garantie bieden wij standaard 2 tot 5 jaar fabrieksgarantie, afhankelijk van het merk van het product. Deze garantie dekt uitsluitend fabrieksfouten.

Let op: Voor defecten die veroorzaakt zijn door onjuist gebruik, normale slijtage of externe schade kunnen wij helaas geen garantie bieden.

Garantie aanvragen

Denkt u dat uw product een probleem vertoont en onder de garantie valt? Volg dan onderstaande stappen:

  • Neem contact op met onze klantenservice via de HelpdeskChat en geef aan dat het om een garantieaanvraag gaat.
  • Beschrijf het probleem zo specifiek mogelijk en voeg de volgende documenten toe:
    • Duidelijke foto’s van het probleem
    • Een kopie van de factuur of ander bewijs van aankoop
    • Een ingevuld garantieaanvraagformulier

Wij beoordelen uw aanvraag en komen binnen 30 dagen met een oplossing. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Meer informatie

Voor uitgebreide garantievoorwaarden kunt u onze Algemene Voorwaarden raadplegen. Heeft u verdere vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!

Hoe kan ik garantie of reparatie aanvragen?

Heeft u hulp nodig of wilt u een serviceaanvraag indienen? Dit kan eenvoudig via onze HelpdeskChat, rechtsonder op onze website. Ons team staat voor u klaar om u snel en efficiënt te helpen!

Hoe dien ik een serviceaanvraag in?

Volg onderstaande stappen om een serviceaanvraag in te dienen:

  • Open de HelpdeskChat
  • Klik op de Live HelpdeskChat rechtsonder op onze website.
  • Kies voor "Stuur ons een bericht".
  • Selecteer uw serviceaanvraag
  • Kies de optie "Ik wil een serviceverzoek indienen".
  • Selecteer het bestelnummer waar het om gaat.
  • Kies het product waarvoor u een serviceaanvraag wilt indienen.
  • Upload foto’s of video’s

U krijgt de mogelijkheid om foto’s en/of video’s van het probleem direct te uploaden in de chat.
Na het indienen ontvangt u een Service Ticket-nummer, waarmee u de status van uw aanvraag kunt volgen.

Wij beoordelen uw aanvraag en komen binnen 30 dagen met een oplossing. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Heeft u verdere vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder!

Selecteer uw land:
PayPal MasterCard / Visa Bancontact Bancontact Mobile iDEAL Google Pay Klarna Pay Later Billie Bankoverschrijving
Design Kranen Shop | Copyright 2006 - 2025 | Alle rechten voorbehouden | Cookies