Merk | Grohe |
Kleur | Overig |
Uitvoering | Inbouwdeel |
Thermostatisch | Nee |
Met douchegarnituur | Nee |
Met omstelinrichting | Ja |
Met omstelinrichting | Nee |
Aantal grepen | Eengreeps |
Temperatuurbegrenzing | Nee |
Aantal uitgaande aansluitingen | 2 |
Waterspaarstand | Nee |
Met keramische schijven | Ja |
Accentkleur | Geen |
KIWA-keurmerk | Nee |
Met terugstroombeveiliging | Ja |
Zelfsluitend | Nee |
Maat aansluiting aanvoer | 1/2 |
Afsluitmechanisme | Cartouche keramisch |
Geluidsklasse volgens DIN-52 218 | Groep I, <= 20 dB(A) |
Met temperatuurbegrenzer | Nee |
Met waterhoeveelheidsbegrenzer | Nee |
Met uitloop | Nee |
T.b.v. | 1 |
Geschikt voor bad (inbouw in muur) | Nee |
Geschikt voor badrand/tegelrand | Ja |
Geschikt voor douche | Nee |
Geschikt voor keuken | Nee |
Geschikt voor wastafel (inbouw hoge | Nee |
Geschikt voor wastafel (inbouw in mu | Nee |
Met bevestigingsvoorziening voorwand | Ja |
Verlengset leverbaar | Nee |
Aansluitmaat | 1/2 |
Geschikt voor kraan | Bad |
Met debietregeling | Nee |
Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels ’s werelds grootste merkfabrikant van kranen. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen.
In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Met het totale productassortiment - dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet - is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt.
Grohe hanteert vier kernwaarden: kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid. Deze waarden komen terug in ieder product. Door de combinatie van kwalitatief hoogstaande materialen, de nieuwste productieprocessen en geavanceerde technologieën verzekert Grohe jarenlang betrouwbare prestaties.
Een van Grohe’s prioriteiten is duurzaamheid; van het eerste design concept tot de aflevering van het eindproduct. Dit heeft gevolgen voor alle facetten van de bedrijfsvoering, zoals kwaliteit, technologie, onderzoek, ontwikkeling, productie, verpakking en logistiek. Dankzij 75 jaar onderzoek en productontwikkeling beschikt Grohe over diverse unieke, technologische én duurzame innovaties, bijvoorbeeld Grohe EcoJoy, die waterverbruik minimaliseren zonder in te leveren op comfort.