Merk | Grohe |
Kleur | Chroom |
Lengte uitloop | 116mm |
Serie | Concetto |
Aantal kraangaten | 1-gats |
Thermostatisch | Nee |
Met omstelinrichting | Nee |
Montagewijze | 1-gats |
Met handdouche | Nee |
Aantal grepen | Eengreeps |
Temperatuurbegrenzing | Ja |
Waterspaarstand | Nee |
Met keramische schijven | Ja |
Met waste-systeem | Ja |
Met grepen | Ja |
Hoogte uitloop | 58mm |
Oppervlaktebescherming | Verchroomd |
Accentkleur | Geen |
Accentkleur | N.v.t. |
Kraanmondstuk | Schuimstraalmond met kog |
Volumestroomklasse | Z |
Volumestroomklasse | Z (4,2-6,9 l/min.) |
KIWA-keurmerk | Ja |
Met S-koppelingen | Nee |
Ten behoeve van | Universeel |
Met terugstroombeveiliging | Nee |
Met koppelingen | Nee |
Maat aansluiting aanvoer | 3/8 |
Incl. grepen | Ja |
Afsluitmechanisme | Cartouche keramisch |
Materiaal kraan | Messing |
Oppervlaktebehandeling | Gepolijst |
Voorzien van | Waste inrichting |
Uittrekbare mousseur/handdouche | Nee |
Geschikt voor specifieke doeleinden | Nee |
Samenstelling | Compleet |
Afmeting afdekrozet | N.v.t. |
Uitvoering uitloop | Vast boven |
Geluidsklasse volgens DIN-52 218 | Groep I, <= 20 dB(A) |
Met waterspaarknop | Nee |
Met temperatuurbegrenzer | Ja |
Met waterhoeveelheidsbegrenzer | Nee |
Uittrekbare uitloop met handdouche | Nee |
Uittrekbare uitloop met perlator | Nee |
Soort greep | Joystick |
Basiskleur | Chroom |
Aansluitmaat | Flex. aansluitslang 3/8 |
Thermostatisch voorbereid | Nee |
Montagemaat | 34 mm |
Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels ’s werelds grootste merkfabrikant van kranen. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen.
In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Met het totale productassortiment - dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet - is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt.
Grohe hanteert vier kernwaarden: kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid. Deze waarden komen terug in ieder product. Door de combinatie van kwalitatief hoogstaande materialen, de nieuwste productieprocessen en geavanceerde technologieën verzekert Grohe jarenlang betrouwbare prestaties.
Een van Grohe’s prioriteiten is duurzaamheid; van het eerste design concept tot de aflevering van het eindproduct. Dit heeft gevolgen voor alle facetten van de bedrijfsvoering, zoals kwaliteit, technologie, onderzoek, ontwikkeling, productie, verpakking en logistiek. Dankzij 75 jaar onderzoek en productontwikkeling beschikt Grohe over diverse unieke, technologische én duurzame innovaties, bijvoorbeeld Grohe EcoJoy, die waterverbruik minimaliseren zonder in te leveren op comfort.